Jaworzynka – zbiornik wody
16 maja, 2024Dom jednorodzinny w Mesznej
25 lipca, 2024Kolej linowa na Szrenicę
Kolej linowa na Szrenicę budowana była w dwóch etapach. Pierwszy z nich obejmował kolej linową ze Szklarskiej Poręby do stacji pośredniej oraz parking przy stacji dolnej. Drugi zaś dotyczył kolei linowej ze stacji pośredniej na Szrenicę i równoległego do niej wyciągu orczykowego. W późniejszym czasie wykonaliśmy 6-osobowe krzesełko “Karkonosz – Ekspress”.
Jest ono najdłuższą tego typu koleją w Polsce. Jej długość to 2.393 m. Dolna stacja kolei powstała tuż obok istniejącej dolnej stacji „Szrenica I”. Ponadto dla spółki SUDETY Lift przeprowadziliśmy gruntowną przebudowę nartostrady PUCHATEK oraz budowę sztucznego naśnieżania wzdłuż tras zjazdowych prowadzących ze Szrenicy do Szklarskiej Porębie.
SZRENICA I (1993r.)
• stacja dolna: 711m n.p.m• stacja górna: 885m n.p.m
• długość trasy: 1417m
• zdolność przewozowa: 1440 os/h
SZRENICA I (1993r.)
• stacja dolna: 880m n.p.m• stacja górna: 1310m n.pm.
• długość trasy: 1341m
• zdolność przewozowa: 1440 os/h
SZRENICA I (1993r.)
• stacja dolna: 713,5 m n.p.m.• stacja górna: 1.221.6 m n.p.m.
• długość trasy: 2.393 m
• zdolność przewozowa: 1985 os/h.
Nie ma wyzwań, którym nie jesteśmy w stanie sprostać
INBUD, korzystając ze swojego bogatego doświadczenia w budownictwie, sprostał temu wyzwaniu, dostarczając projekt na czas i zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Firma pokazała, że nawet w trudnym terenie górskim, potrafi zrealizować skomplikowane projekty, utrzymując przy tym pełen profesjonalizm i dbałość o szczegóły.